Afwezigheid/opzeggen zwemles

Moet ik mijn kind afmelden als het een keer niet kan zwemmen?

Wij willen graag weten waarom uw kind absent is tijdens de zwemles, bij 1 keer verzuim hoeft u echter niet meteen te bellen. Wanneer het verzuim langer gaat duren, vinden wij het fijn als u even belt of mailt. Mailen kan via zwemzaken@esa-aalsmeer.nl. Bellen kan via: 0297-322022.

Als uw kind 3 keer zonder opgaaf van reden niet op zwemles komt, neemt de coördinator contact met u op.
 

Moet ik mijn kind afmelden als het langere tijd niet kan zwemmen?

Bij langdurig verzuim vragen wij u contact op te nemen met zwemzaken@esa-aalsmeer.nl of 0297-322022. Graag horen wij de reden van het verzuim en de vermoedelijke periode dat uw kind afwezig is.

De eerste 3 weken van het verzuim zijn altijd voor eigen risico (dus 3 lessen bij 1x in de week zwemmen en 6 lessen bij 2x in de week zwemmen). 
 

Hoe kun je zwemles opzeggen?

Het opzeggen van de zwemles gaat altijd in overleg met Zwemzaken en dient ten minste 3 weken voor het aflopen van de geldigheid van de zwemkaart te gebeuren. Het formulier kunt u invullen en inleveren bij de receptie, of invullen en mailen naar zwemzaken@esa-aalsmeer.nl
Bij te late opzegging worden er zwemleskosten in rekening gebracht.
 

Kun je een gemiste les inhalen?

Het is in Zwembad De Waterlelie niet mogelijk om een zwemles in te halen op een ander moment.

Voor de privélessen proberen we wel een inhaalmoment aan te bieden als uw kind niet kan zwemmen op een bepaalde dag. Dit is alleen mogelijk als er een plekje is en het is dus geen recht. Mocht uw kind een keer afwezig zijn bij de privéles, geef dit dan door aan Zwemzaken via zwemzaken@esa-aalsmeer.nl. Er wordt dan gekeken of het mogelijk is de les een keer in te halen. 

Kun je onderling een les ruilen?

Het is in Zwembad De Waterlelie niet mogelijk een zwemles onderling te ruilen. 
 

Delen: